A PMS hatékony kezelési módjai

Vásárlás  No comments

PMS

A premenstruációs időszakról mindenképpen beszélni kell. A nőknek közel a felét érinti és két héttel a havi vérzés előtt jelentkezik. Jellegzetes tüneteiről azonnal felismerhető, kezelését gyógyszerekkel vagy életmódváltással lehet orvosolni. A PMS kezelése sportolással is lehetséges, hiszen ha elkezdünk futni, edzésre járni, akkor a stressz és a feszültség azonnal feloldódik és teljesen megfeledkezünk a tünetekről. Ha nem szeretünk mozogni, akkor érdemes megpróbálkozni a meditációval. Ellazítja az izmokat, megnyugtatja a testet-lelket.

Gyakorlással nagyon szép eredményeket lehet elérni vele. A PMS tüneteit étkezéssel is hatékonyan tudjuk csökkenteni. Nem is gondolnánk, mennyire fontos, hogy mit eszünk. Hagyjuk el a zsírokat, tésztaféléket, szénhidrátokat és helyette fogyasszunk minél több rostot, meg fehérjét! A PMS ideje alatt érdemes B6 és D vitamint, magnéziumot és BCAA aminosavakat szedni, akár táplálék kiegészítő formájában. A hatásukat azonnal kifejtik és jobban fogjuk magunkat érezni.

Print Friendly, PDF & Email
Címkék:  ,