PROMAX shortlistes az AXN őszi kollekciója

Marketing  No comments

A PromaxBDA 2013 Global Excellence Awards zsűrije a világ legjobbjai közé válogatta az AXN őszi integrált kommunikációs kampányát. A shortlistes promóció a kiemelt filmek és sorozatok ikonikus tárgyait kollekciókba gyűjtve népszerűsítette a csatornát és a szezon újdonságait. A Sony Pictures Television Networks tévécsatornája a legrangosabb nemzetközi promóciós, marketing és dizájn versenyben olyan tévétársaságokkal együtt szerepel a rövidlistán mint a CNN, az NBC, a BBC és az HBO.

Az „AXN Őszi Kollekció” elnevezésű integrált médiakampány megrögzött filmrajongók gyűjtőszenvedélyére és a filmsztáros divatkellékekre építve 2012. október elejétől november végéig hívta fel a figyelmet a csatornára és változatos műsoraira. A kampány központi eleme egy hat variációban készült imázs film, amelyben egy fiatal fiú megmutatja barátnőjének a titkos filmes ereklyegyűjteményét. A relikviák érintésre átveszik a szereplők fölött a hatalmat és „hollywoodi” viselkedésre ösztönzik őket.

A promóciós videókat Budapesten forgatták és a filmekben látható 60 jelenetet mindössze két nap alatt vették fel. A hat TV szpot rövidített verziói az AXN mellett más kábelcsatornákon is futottak. A kampány off-air kreatívjai a film- és sorozathősök elmaradhatatlan stíluskellékeit mutatták be három kollekcióban outdoor, online és social media felületeken. Az AXN őszi kampánya a teljes közép-európai régióban, összesen 14 országban került az csatorna képernyőjére.

Az AXN tévécsatorna idén már harmadik éve minden évben bekerült a legjobbak közé a Promax és BDA szakmai szervezetek versenyén. A 2012-es őszi kampány jelölése a Holiday/Seasonal/Special Event Program Campaign Using Integrated Media kategóriában született. A PromaxBDA 2013 Global Excellence Awards díjátadó ünnepséget június 20-án tartják Los Angeles-ben.

/Forrás: Sajtóklub/

Print Friendly, PDF & Email